29 January 2010

MEREKA

sama-sama bersekolah di sekolah yang sama,
walau berbeda arah dan matlamat kita,
walau kita berbeda aliran,sains dan akaun,
untuk apa perbezaan itu?
apa kau kira, dengan gahnya engkau di alam persekolahan,
namamu, sering diperkatakan di seluruh ceruk,
ceruk sekolah ja pun!
ramai lagi yg namanya xdikenali pun,
kalau kau sebut namanya..xramai yg mengenali nama itu
itulah kau sibuk dengan dunia glamor kau aja!
tapi cuba kau lihat diri kau sekarang,
apa namamu masih sibok diperkatakan orang lagi?
sudah tidak ada lagi yg mahu menyebut namamu!
sekarang sudah zaman orang lain,bukan lagi zamanmu!

apa aku merapu nih, tajuk lain, isi lain, nanti marah pulak orang...
baru balik dari singgah kat blog ex-schoolmateku
mereka dah ada pencapaian yg boleh dibanggakan aku kira

sorang dah mula jual kain baju, selendang secara on9..
aku puji la usaha dia,
xramai yang berani dan rajin macam nih..
rajin2 usya la ButikBoNg Disini
dah la comel ja orangnya...

nih sorang lagi,tapi pangkat senior dengan aku
aku xrajin sangat tegur dia waktu sekolah dulu sebab aku rasa dia lawa,
xsangka pulak kreatif orangnya...
kerm's craft
best jugak tengok hasil kerja tangan dia..
nanti nk order la kat kak kerm,tapi order ntuk bulan 1 ngan 2 dah tutup...
sedihnya..geram tengok keychain comel-comel!
aku nih dah macam stalker jer,
diam2 aku follow apa ex-schoolmate aku buat,heh

umur aku lebih kurang jer dgn mereka, tapi apa yg dah aku capai dlm hidupku?
persoalan yang sudah lama menghantui aku...haish!

apapun, WISHING ALL THE BEST TO ALL OF YOU :eX-SMKASIAN !
rindu bangat sama kamu semua!





0 Comments:

Post a Comment